tisdag, september 24, 2013

busy bee

Gah, det är lite mycket nu! Jag försöker lära mig ungefär tusen nya termer som alla låter som variationer på ett enda ord, önskar tid i verkstan för att hinna dreja, önskar tid för att sticka och skriva mönster (och bara sova lite mer) och dessutom grubblar jag över en massa saker som måste grubblas över. Som bonus har vårt internet totalfuckat-upp sig så att man bara kan använda det en person i taget och då ungefär varannan gång man tänkt sig eftersom det dessutom är väldigt lynnigt -inte helt praktiskt när man bor fyra ihop... 

Jag hoppas sannerligen att det blir en lugnare tid snart. Jag har fått en fin vantbok att recensera, den grå enkla tröjan växer (om än oerhört långsamt för tillfället) och jag känner att jag börjar hitta rätt i min koppmodell som drejades upp i helgen -så det känns bra. Och kanske kanske börjar grubblerierna leda fram till något bra. 

1 kommentar:

miastick sa...

Hej, jag har mailat dig :)