söndag, februari 07, 2010

sextitusn

En isglassvante är snart två, och den vita citronen växer långsamt mellan stunderna i korgen. Helgen har talat om palestina, queer och så mycket mer.

Och sakta tickar bloggens räknare, säger 'välkommen', 'tack' och 'hejhej!' till alla som hittar hit. Jag ler glatt och förvånat för varje kommentar som fastnar. Två år har jag bloggat nu. Och det är fortfarande roligt.

Räknaren visar mer än sextitusen besökare nu. Det är så knasigt mycket. Men jag stickar väl vidare, skriver fjantigheter och allvar.
Och dansar vidare.


3 kommentarer:

MVH sa...

Lämnad dig en utmaning i min blogg.... ;-)
Jag kan bara inte låta bli sånt där!
När var det btw som intervjun var?

Storasyster sa...

Ja ses man int i verkligheten får man följa med här!

Fröken Blund sa...

Ja! fortsätt blogga.dansa.sticka.
du är en sann inspiration!