tisdag, april 07, 2009

vardagslyx -tisdagstema

En vårkväll förra året. Ge mig igen.

6 kommentarer:

sinneskatten sa...

Det har jag aldrig provat men en mysig bild är det.

Stitchordie sa...

Det ser riktigt härligt ut!

Lizaloop sa...

hihi jag povade första gången för några veckor sedan. Äppeltobak tror jag det var, lite roligt faktist!!

Mya sa...

Ack, en så kväll det var! Jag minns den med lustfyllt vemod. Avskeden och röken hängde i luften, och staden var vacker i solens sista ljus.
Btw så ser jag att du var uppe tidigt idag - bra jobbat!

maria carlander sa...

arla arla ringde klockan och upp steg jag som en sol! eller säck. Men mycket jobbat blev det och bravaden ska förhoppningsvis upprepas imorgon.

Tack för kommentarer! Det var lika härligt som det ser ut och vattenpipa är värsta bästa grejen.. prova!

Cecilia N sa...

Ja det var ruskigt vad morgontidig du är.

Skulle vilja orka jag med. Men nu sitter jag i det där gråtdiket där ni språkare satt förra våren. (En del av er iaf.)