tisdag, juni 04, 2013

hej butik!

Det är med pirrande glädje och ett yrt leende som jag kan berätta att nu har bloggen och jag blivit med butik! Yay, trumpeter, fanfarer och ett storlomstjut! 

Till höger finns det nu bildknappar som tar dig till sidor med presentation, ett galleri med keramiken som går att handla, ett minigalleri för lite virkat som också finns att köpa och så en sida som berättar hur man gör om man skulle vilja handla något. Layouten kommer säkert fixas och pillas i, men nu kan jag inte hålla mig längre! 


En del kanske har anat att jag har smygstartat försäljningen, Clara gav bloggkärlek till mina nattljusstakar som gjorde mig alldeles glad och jag har en jättefin berättelse om två nyblivna mammor som jag vill dela med er framöver!

De här hemliga affärerna har låtit mig testa fraktsätt och ordna med andra praktiska saker så att jag nu är redo för den lilla butiken! Till att börja med skickar jag bara inom Sverige, men det är bara för att jag inte vet än hur jag ska göra för att kunna skicka sakerna över gränserna utan att de går i tusen bitar. Om du, skandinaviska granne, vet hur jag kan skicka utanför landet på ett bra sätt så får du jättegärna tipsa.

En hel del av keramiken har små paranteser där det står (tillfälligt slut) eftersom mycket av min lilla produktion har fått flytta norrut till Skuleskogens café för sommaren. Om du är intresserad av någon av de modellerna så kan du mejla mig så gör jag en väntelista och hojtar till så fort det finns klara av den sorten. Jag ser fram emot att få fortsätta dreja i sommar och höst, både de modeller som nu visar upp sig i galleriet och nya idéer!


Och med det vill jag, fortfarande med pirrande mungipor, önska dig välkommen in!

Bli förresten inte orolig om jag inte svarar på mejl på direkten, för nu åker jag till de värmländska skogarna och dansar bort sommarkvällarna tillsammans med vittra och annat oknytt.

11 kommentarer:

PetraO sa...

Åh vad roligt - och vad fint - och nu hoppas jag att jag var först med min lilla beställning :)
Stort lycka till! / Petra

Futu sa...

wow wow wow
önskar dig stort lycka till med försäljningen

Evesie sa...

Vad kul för dig och vad kul för alla oss som nu kan få ta del av dina fina kreationer!
Massvis av lycka till :)

Anonym sa...

Härligt!

Är så sugen på dina skålar med pip, men jag kan gärna vänta till hösten!

Emelie

Annika sa...

Så kul och spännande! Ett stort lycka till, till dig!

Malin Ringsby sa...

Vad roligt, superfina grejer du gör! Heja!

Marie sa...

Fantastiskt! Lycka till med försäljningen.

Helena sa...

Wow, vilket fint jobb du gjort med att göra om bloggen, vad kul att du har en bloggbutik nu. Lycka till med försäljningen, jag ska beställa något efter sommaren! Ha det så bra och stort lycka till igen! Kram!

Ulrika sa...

Ser så jättefint ut, allting! Lycka till nu!

Paula sa...

Nämäään! Butik! Hurra! Grattis!

Paula sa...

Nämäään! Butik! Hurra! Grattis!