torsdag, maj 02, 2013

hemligheter

Burkar och askar är det bästa jag vet (jag har många 'det bästa jag vet'). Det är lite hemligt. Om man ser en burk eller ask så måste måste måste man lyfta på locket för att se vad som finns inuti.

Det roliga är att nästan alla verkar vara precis så, från minsta barn till äldsta vuxen. När jag har haft vänner och bekanta på besök och keramikburkarna har stått framme är det nästan det första alla gör, lyfter på locket för att titta.



Glad maj på er, nu är våren officiellt här!

4 kommentarer:

Visa Lisa sa...

Så sjukt fina! Hur är det, säljer du din keramik nånstans nu?

maria carlander sa...

Tack! Jag säljer hos mig själv i Uppsala och till sommaren på ett ställe i Höga Kusten. Men jag hoppas köra igång lite bloggförsäljning snart :)

Zoo keeper sa...

Superfina! Tur jag bor i Uppsala! :-) Jag är också vid Höga Kusten på sommaren, kanske är det på Café Linlyckan du skall hålla till? ;-)

maria carlander sa...

Tack! Om andan faller på är det bara att mela och komma på besök i lilla hemmabutiken :)

Nope, det är inte Linlyckan!