tisdag, mars 11, 2008

nattåg

Tillbaka igen!
Efter en överdos nattåg (oh how I enjoy att sova i 20-minutersomgångar) och en helg i Uppsala är sovkontot farligt lågt. Men vad gör väl det? Jag har ju en hel lång skolvecka, med absurt mycket att läsa, att vila upp mig på. Tyvärr hann jag inte in på yll o tyll något, men det kanske var tur för plånboken.
Jag gillar verkligen Uppsala. Tänkte migrera dit framöver.

Igår var det junta hemma hos undertecknad, och det pysslades med både stickor, nål och penna. Och sen lite you-tubemaraton på temat Björn Gustavsson. Killen är ju ett geni.















Cykelsadelfodralet börjar nästan se ut som om det skulle passa på en sadel och jag känner en liten stolthet komma smygande... Här är det från avigsidan.

1 kommentar:

Min tråd sa...

Har aldrig tänkt på att man kan sticka ett sadelskydd. Va kul!
Mitt gamla behöver verkligen bytas ut. Hittade du på mönstret själv?